
kheili ajibe!aln fk konam do sal migzre az un majra.......ashq shodan o un azabai k keshidm o....hich kodumo framush nmikonm......vli mn mohamado bakhshidm:))))))))))chon hnuz bram mohme.... inja ba kheilia ashna shodam,mes yasi sepid mahdie yegane....vli hich kudumeshuno peyda nkrdm......majazi yni hmin/!!!!!!! dus drm bazm peydashun konm vli nmishe vqn.......mohm nis ...u zendegi kheilia mian o mi.....mnm k dg koln avz shodm o bram mohm nis in chiza..... khodaya merciiiiii...
ادامه مطلب