ی چیزی هست ک باید بگم..
چرا من میام میگم آپم شما نمیاین؟؟؟؟؟؟
مثلا این یعنی چی؟؟؟؟؟
خواهشا حمایت کنین...
راستی میخوام تشکر کنم از دوستای درجه یکی ک واقعا دارن حمایت میکنن...
مرررررررررررررسی دوستای گلـــــــ
ــــــم
خب بریم سراغ عکسا
+سید واااااااااااااااس ماااااااااااس

+عه عه موهای داداشمو چرا میکشی یارووووووووو؟؟؟

+آقا سعید و آقا مهدی و خانومشون ،یه جایی!


+من ک عااااااشق موز شدم!

+خخخخ جریمه بچه ها!!!
خب کواچ حق داری دیگه!!!

+اینم کاپی ما ک راست دسته و چپ پا.گفتن این نشونه مهارت زیادشه!
کاپی ماس دیگه!!!!


+وااااااای این عکس عالیههههههههه
![]()
+ اینستای داداشی سیدم

+سلفی گرفتن سید با هوادارا

++++تسلیت ...بابت سالگرد فوت آقای معدنی...
خواهشا ی صلوات واسه شادی روحشون بفرستین..

***راستی تایادم نرفته امشب ساعت 11 آقا عادل مهمون خندوانه هستن
S F SYD...ما را در سایت S F SYD دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14