امروز یـــعنی 31 اُم مــرداد تولد عـــآغـآ ســیـ♥ــده!
تبریکـــآی خوشمل موشمل رو هم میذارم ادامه مطلب با اسم و آدرس وبلاگ :)
پس حسسسابی بترکونین سیدیا
++خب حالا بریم سراغ تفلد داش سید!
+اول عــآغـآ سید

اینم تبریک من ب عـــشقمـ....
امروز یادآوری برای فرشتگان است
که سالها پیش در چنین روزی صدای گریه نوزادی را شنیدند
که خنده های او اکنون دلیل شادی من است
تولدت مبارک عشقم♥♥♥
تبریک منو همکلاسیام ب سید!
قشنگ شدی تپل شدی شدی مثل عروسک
عزیز من گل من تولدت مبارک تولدت مبارک
نخند سرت میاد
روانی هم عمته :|
++++++راستی ادامه مطلب عکس داریم
بدویین ببینین
S F SYD...ما را در سایت S F SYD دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15